fbpx

英超Fantasy- 曲未終,人未散

TEXT:樽仔@HKFPL

經過GW37之後,最開心嘅肯定係愛華頓球迷,事關佢哋喺90+靠住卡維特利雲嘅入球反cup水晶宮,成功保住英超席位。曼城同利物浦要鬥到最後一輪, 李城、韋斯咸喺歐洲賽出局後,返嚟英超都有表現。FPL嚟講,今周有Richarlison、Maddison、Vardy、Bowen等等就認真開心。嚟到GW38,仲有無部署呢?

Advertisements

上周講到我有機會留返張FH,結果我真係留左喺GW38。最後一周,分享下我嘅陣容方向:

Premium:

Son / Salah / KdB / Kane / Vardy

我會喺呢5個入面揀3個,孫仔同沙拿要爭神射手,好似比較明顯,但利記要打歐聯,想收住沙拿都唔出奇,呢個係隱憂嚟,加上熱刺對住NOR,牌面上都易踢啲,所以我要埋Kane;KdB其實都係大路嘅選擇,不過我可能偏向兩邊風流嘅李城對修咸頓,Vardy可能入到1至2球。

Advertisements

中價中場球員:

Maddison / Barnes / Raphinha / Bruno G / Bowen

由於Premium揀左3個,我中場都未必會再放更多資源,Maddison / Barnes近期係幾唔錯,Leeds能否護級,Raphinha都係關鍵,所以可以考慮下;Bowen對住BHA,應該有唔錯嘅入球機會,都值得考慮。Bruno G喺紐卡素,雖然未必係第一進攻點,但都有入球運,對住弱勢嘅般尼,拎住喺手先。

Premium 後防:

James / Alonso / Robertson / TAA / Sessegnon

呢條防線, 我基本上就定左,R James + Alonso其實喺車個陣容入面都幾強橫,啱啱GW37就係James助攻俾Alonso,對住Watford,如果CS+進攻out put,就好和味,我暫時仲會cap埋James。同樣哋Robertson + TAA,對住狼隊應該都應付到嘅,唔好輪換就得。至於Sessegnon,都係睇住對手唛揀,而且Conte都幾中意用佢,出場應該就安全嘅。

Keeper:

我個人覺得就無乜所謂,隊隊都可能差唔多,budget考慮揀左杜巴卡。星期日就係煞科戰,廿隊同時開波,到時睇下有無機會喺YouTube做個Live, 一齊見證HKFPL嘅冠軍誕生啦!

"
"