fbpx

英超Fantasy – 各有所指

TEXT:樽仔@HKFPL

嚟到最後階段,好多球隊嘅戰意都開始唔明朗,早幾周就講咗球隊嘅賽程,今周同大家分返幾個梯隊,結合返賽程,做返最後階段嘅部署啦。

Advertisements

爭到頭崩額裂嘅,當然係曼城同利物浦,而家榜首爭奪只差1分,有Budget嘅領隊,拎返住迪布尼、沙拿、簡些路、阿歷山大阿諾應該都會有得分保證。

歐洲賽席位爭奪同樣激烈,由第3位嘅車仔,數到第8位嘅狼隊,各有各目標。但車仔仲有個足總盃可以爭,聯賽有機會適時留力,不過有DGW墊住,都要入返1至2個球員。阿仙奴受傷患困擾,不過陣中主力沙卡都可以考慮,最近都有output。曼聯競爭力相對都係弱,但C朗嚟料都Hat Trick,要入都係揀佢,不過太貴,我自己就唔考慮。熱刺我自己就最睇好,干地係好有級數嘅教練,哈尼卡尼、孫興慜、古路施夫斯基嘅三叉戟都有威脅,干地要保前四嚟證明自己,比較可靠。狼隊應該都會比較盡力完成賽季,相反韋斯咸就應該全力打歐洲賽,聯賽未必再係focus。

Advertisements

再數落去李城情況同韋斯咸相似,但有幾個DGW喺手,都可以考慮。白禮頓、紐卡素、賓福特、修咸頓、水晶宮、維拉,都可以叫做踢緊風流波,唔建議太集中資源。

護級方便有兩個梯隊:諾域治、屈福特都算係有心無力,列斯聯就相對安全但都唔可以咁老定,預到好賽程嘅都可以留意一下。淨低果兩隊係愛華頓同般尼,真係難兄難弟,係鬥無咁差咁解,愛華頓叫好少少,起碼叫有好啲嘅進攻點,不過兩隊都係少掂為妙。

同大家就分享完我現階段嘅睇法,英超就入最後直路,同時DSE都開考,借呢個機會同各位考DSE嘅朋友仔打打氣,希望大家都拎到應得嘅成績!

"
"